Kniha návštěv

 

Zde se můžete zeptat, popřípadě vyjádřit svůj názor na cokoliv. Garantujeme Vám, že žádný příspěvek, byť i negativní, nesmažeme. Samozřejmě pokud nebude hanlivý, urážlivý, porušovat zákony České republiky, popřípadě pokud to nebude spam. Takové příspěvky budeme nekompromisně a bez upozornění mazat. Upozorňujeme také, že tato stránka neslouží k vyřizování osobních záležitostí.

Pokud máte dotaz, podnět, či připomínku, kontaktujte nás prosím raději v sekci Kontakt. Knihu návštěv sice pravidelně kontrolujeme ale může se stát, že Váš dotaz zapadne a my si jej hned nevšimneme. Na dotazy se budeme snažit, v rámci možností, průběžně odpovídat.

Upozorňujeme, že příspěvky, které nebudou podepsány jménem a příjmením, zároveň opatřeny fotografií a označením „JISTOTA“ nejsou příspěvky našich členů a nevyjadřují názory a postoje sdružení nezávislých kandidátů JISTOTA.

Subscribe
Upozornit na
guest

162 Komentáře
nejnovější
nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Helga
Helga
22.11.2022 8:59

Zapomněli jste na třetího tajemnického kandidáta. Paní Mrkvová už se vidí jako tajemnice. To jsem fakt zvědavá, kdo tu frašku, pardon výběrové řízení vyhraje.

Irena Sentenská
Irena Sentenská
28.11.2022 13:56
Reply to  Helga

Já jsem na ni nazapomněla. Předpokládám, že neprojde výběrovým řízením z důvodu vzdělání. Je bakalářka a v podmínkách výběrového řízení bylo uvedeno, že uchazeči budou mít alespoň magisterský titul. Že by už to taky neplatilo? V Kravařích je vše možné.

Liga proti H+H
Liga proti H+H
17.9.2022 16:49

Dobrý den, můžete prosím svým voličům proč chcete po volbách podporovat pana Hadamczika, když jste celou dobu bojovali proti němu? Brzesková není sice ideální, ale Hadamczik je pro Kravaře pohroma. Děkuji LPHH

Herbert Kahler
Administrátor
20.9.2022 19:27
Reply to  Liga proti H+H

Co kdybyste se pro začátek podepsal… Nebo jste snad Liga Pro Anonymy?

Herbert
Herbert
26.9.2022 9:15
Reply to  Herbert Kahler

Tak přesně proto jste dopadli, jak jste dopadli…

Irena Sentenská
Irena Sentenská
19.10.2022 6:54
Reply to  Herbert

Vážený pane,
A co Vy teď na tu pohromu?

Irena Sentenská
Irena Sentenská
22.9.2022 14:25
Reply to  Liga proti H+H

Vážený, nemyslím si, že máte dobrou informací.

Karin
Karin
3.7.2021 7:46

Paní Sentenská, z jakého důvodu jste se vzdala funkce? Chybí mi zdůvodnění!

Irena Sentenská
5.7.2021 13:45
Reply to  Karin

Dobrý den paní Karin,
bralo mi to energii a čas. Některé doporučení kontrolního výboru končily v koši – už jsem o tom psala dřív – např. elektřinu v Bully aréně platí dodnes město. Ale už se k tomu nechci vracet, bylo to několikrát sděleno nejen na našich stránkách. Teď bude koalice kontrolovat koalici. Byla i jiná možnost.

Zorro
Zorro
11.7.2021 13:53

Zorro je to velká

Zorro
Zorro
11.7.2021 13:54
Reply to  Zorro

Zorro

Irena Sentenská
Irena Sentenská
26.4.2021 8:18

Dobrý den pane Honzo,
Včera jsem ještě oslovila pana místostarostu e-mailem, který mě dnes odpověděl. Město o situaci v parku ví a cestu řeší. Je objednaný recyklát na opravu. Oprava bude provedena následně poté.

Honza
Honza
22.4.2021 18:55

Dobrý den.Můžete na zastupitelstvu nadnést,aby se město začalo starat o cesty v zámeckém parku? Po loňské velké vodě je v části,od rybářské chaty,směrem ke splavu a pak ještě cca 150m dál na Velké Hoštice velký nános bláta a cesta je tak nepoužitelná.Lidé vyšlapávají novou cestu trávou,což je velká škoda.Přitom by stačilo shrnout jen pár cm hlíny a vysypat štěrkem a zaválcovat.Pořád lepší investice,než ten hrozný počin u kamene P.Bezruče.Rybáři by to údajně i udělali sami,jen štěrk jim stačí.

Irena Sentenská
Irena Sentenská
23.4.2021 16:06
Reply to  Honza

Dobrý den,
Předneseme Váš příspěvek na zastupitelstvu.

KamilN
KamilN
22.2.2021 11:30

Uzavíráte se Jistoto. V tom vašem slavném vyjádření ze dne 27.10.2020 (na které se paní Sentenská odvolává) píšete že na anonymní dotazy nebudete reagovat. A že odpovídat budete JEN mailem. Přitom na dotazy Radka nebo Lenky tady paní Sentenská reaguje a odpovídá… Když je ovšem dotaz kritický, začne se ohánět vyjádřením ze dne 27.10. Měli byste si v tom udělat jasno. Jak chcete řídit město (anebo nechcete?), když nejste schopni přijmout kritiku a na kritické dotazy neodpovíte? Alibisticky to nazvete pomluvou, či provokací a máte to před sebou zdůvodněné. Píšete že vy ste tady doma… Aby jste tady nakonec nezůstali… Číst vice »

Irena Sentenská
Irena Sentenská
23.2.2021 6:22
Reply to  KamilN

Dobrý den,
Nemáme důvod Váš příspěvek mazat ani ho nazvat pomluvou. Naopak Vám chci poděkovat za Váš názor.

KamilN
KamilN
24.2.2021 8:31

To jsem rád, že to neberete jako „pomluvu“.

A vyjádříte se aspoň k něčemu co sem napsal?

Josefín
Josefín
4.4.2021 8:17
Reply to  KamilN

KamilN: nepíše se „aby jste“, ale „abyste“. Nauč se česky.

Irena Sentenská
Irena Sentenská
24.2.2021 19:30
Reply to  KamilN

Dobrý večer pane Kamile, odpovím Vám tak jak to cítím. Píšete, když jsme kritizování, vymažeme palce. Už jsem se k tomu nechtěla vracet. Na počátku byla aktualizace stránek a pak naše rozhodnutí o ukončení palců. Byli jsme pod palbou kritiky pravděpodobně najatých občanů, kteří s námi začali různě soupeřit. Těžko se vyhrává neférový boj. Vím, že všechny články, které jsme, kdy, uveřejnili, byly podloženy fakty. Nechal by jste si to líbit Vy? Ubírá to energií a chuť do práce. Proto vyšlo prohlášení dne 27.10.2021. Nechceme se vzdát ani si nemyslíme, že naše prohlášení je “ slavné“. Je to výsledek boje.… Číst vice »

Zorro
Zorro
10.2.2021 14:33

Celou dobu jsem si myslel,že kniha návštěv slouží ke konzultaci voleného zastupitele s občanem.Pokud má sloužit k výměně poznatků jen mezi občany,tak je zbytečná,ti si to sdělí i bez knihy!!!

Josefín
Josefín
4.4.2021 8:19
Reply to  Zorro

Já to vidím tak, že se nechtějí bavit s přezdívkami, že ZORRRO!!!

Eman
Eman
9.2.2021 11:30

Paní Sentenská odkud máte informaci že strom musel pryč kvůli značky? Vaše fotka je vyfocena v neděli v poledne. Oficiální informaci vám (v neděli) podal někdo z úřadu anebo je to jedna paní povídala a vy tady plácáte nesmysly jen abyste mohla házet špínu?

Irena Sentenská
Irena Sentenská
10.2.2021 8:21
Reply to  Eman

Podle čeho soudíte, že fotka byla pořízená v neděli? Byla pořízená v pátek a v neděli 7.2.2021 byla vložena na naše stránky. Jinak stále platí prohlášení, níže uvedené, ze dne 27.10 2020. Především kniha návštěv slouží občanům, kteří si chtějí sdělit své poznatky mezi sebou.

Zorro
Zorro
7.2.2021 12:35

Jistota upozornila na článek v Regionu,který většina občanů města určitě četla,ale na dotaz z 21.1.,jak to bude řešit zatím neodpovídá!

Irena Sentenská
Irena Sentenská
7.2.2021 18:44
Reply to  Zorro

Pane Zoro,
dejte nám návrh jak to řešit. V Jistotě jsme dva.

Zorro
Zorro
7.2.2021 12:31

Zorro,

Lenka
Lenka
28.1.2021 13:05

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli nevíte jak je to s dezifenkcí veřejných prostor v Kravařích? Od března minulého roku do dneška jsem nic nezaznamenala, ale je pravda, že do práce odjíždím brzo ráno a vracím se večer. Na idnesu byl zveřejněn zajímavý článek o Bolaticích, jak se starají (https://www.idnes.cz/ostrava/zpravy/kostel-bolatice-hasici-aktivni-stribro-dezinfekce-koronavirus.A210125_154126_ostrava-zpravy_jog). Zajímalo by mě, jak se starají Kravaře, když podle mapy počtu nakažených patříme stále mezi nejhorší.

Irena Sentenská
Irena Sentenská
28.1.2021 20:09
Reply to  Lenka

Dobrý večer,
O dezinfekci veřejných prostor nás nikdo neinformoval, ale vznesu dotaz.

Irena Sentenská
Irena Sentenská
29.1.2021 11:16
Reply to  Lenka

Dobrý den,
Dle vyjádření pana místostarosty se veřejné prostory dezinfikují pravidelně. Poslední dezinfekce např. zastávek proběhla před Vánocemi.

Lenka
Lenka
1.2.2021 10:56

Děkuji za info. Jestli dobře počítám, tak uplynulo skoro 6 týdnů. Je neuvěřitelné, čemu starostka říká pravidelně. Nicméně jsem takové diletantctví očekávala.

Lenka
Lenka
1.2.2021 11:02
Reply to  Lenka

Omluva – čemu říká místotarosta pravidelně

Zorro
Zorro
21.1.2021 14:52

Zorro

Zorro
Zorro
21.1.2021 14:53
Reply to  Zorro

Co s tím Jistota udělá ?

Irena Sentenská
Irena Sentenská
9.12.2020 6:10

Dobrý den pane Radku,
V současném volebním období jsem chyběla pouze jednou a to na posledním zastupitelstvu. Dnes se jednání zúčastním.

Radek
Radek
9.12.2020 7:08

to jsem opravdu rád a doufám v samé pozitivní zprávy z jednání .)

Radek
Radek
8.12.2020 18:43

Dobrý den, zajímalo by mně, jestli se zítřejšího zastupitelstva zúčastní aspoň paní Sentenská. A také jestli Vy pane Kahlere a i paní Sentenská nezvažujete částečné vrácení odměn (nebo jejich použití třeba na charitativní účely) , které za zastupitelstvo dostáváte, a přitom tam letos prakticky skoro nejste. (Samozřejmě chápu zdravotní důvody)

Irena Sentenská
2.11.2020 21:19

Vážení naši čtenáři,
Vždy jste zvyklí, že Vám tady přineseme nejčerstvější informace z posledního zastupitelstva. Dnes Vás poprvé nepotěším. Ani já ani můj kolega pan Kahler jsme se tentokrát jednání nezúčastnili. Z důvodu situace v zemi jsme před časem požádali, aby jednání probíhalo formou videokonference. Nevím, proč vedení města na tuto alternativu nepřistoupilo, snad v tom roli nehraji finance. Z tohoto důvodů a důvodu možného nakažení, jsme se z jednání omluvili.
Z programu vím, že se řešily pozemky, kotlíkové dotace a dotace města.

Josefín
Josefín
16.11.2020 20:52

Máte mou podporu Jistoto. Obdivuji vás, že se dokážete šmejdům postavit.

Zorro
Zorro
29.10.2020 18:03

Vážená Jistoto,nějak jste obrátili,jste opravdu stranou dvou lidí. Pravda,že bojujete se všemi,se Vám nelíbí, ale bohužel je to tak!!!!!!

Stella
Stella
1.11.2020 17:58
Reply to  Zorro

Vážený Zorro, myslím, že nemáš pravdu. Brzesková a Hadamczik nejsou všichni. Jistota podle mého nebojuje proti všem zastupitelům, ale proti všem nešvarům. A to je sakra rozdíl.

Herbert
Herbert
16.11.2020 8:29
Reply to  Stella

Jistota hlavně bojuje sama se sebou o svou vlastní existenci. Strategie hledání pseudokauz už opravdu lidi unavuje. Místo boření konečně začněte tvořit!

Josefín
Josefín
16.11.2020 20:45
Reply to  Herbert

Ty a ten zoro tady jen otravujete ovzduší. Jste nejvýše dva pod různými přezdívkami, že. Nic konkrétního jen urážky a špína. Už jste trapní. Z které jste strany? Pravděpodobně z některé, která bojuje o existenci a bojíte se, že Jistota vyhraje volby a konečně bude v Kravařích pořádek.

Zorro
Zorro
18.11.2020 16:06
Reply to  Josefín

Josefíne již děti v 1.třídě vědí,že jména se píší s velkým písmenen ,tj 1 argument jeden !

Josefín
Josefín
16.11.2020 20:50
Reply to  Zorro

Argumenty nemáš zoro, tak používáš vykřičníky. Šest vykřičníků, šest argumentů. Proč sem lezeš, když se ti tu nic nelíbí?

H Kahler, Irena Sentenská
H Kahler, Irena Sentenská
27.10.2020 16:44

Dobrý den všem.

V poslední době se zde stále častěji objevují urážky a provokace, takže jsme se poprvé rozhodli část textu smazat. Od této chvíle zastupitelé Jistoty nebudou na anonymní dotazy, poznámky, pomluvy či provokace v této knize reagovat. Odpovídat budeme nadále jen e-mailem v sekci kontakt. Provokace budeme mazat, ať se to komu líbí nebo ne. My jsme tady doma a určujeme pravidla. Kniha návštěv bude sloužit návštěvám, k nimž zveme každého, kdo má zájem o dění v Kravařích. Naopak vítán není ten, kdo přichází provokovat nebo urážet.

Irena Sentenská
Irena Sentenská
21.10.2020 10:03

Nejčerstvější informace: Kontaktní místo ÚP zůstává v Kravařích a bude přesunuto na Náměstí do bývalého kina.

Dita
Dita
20.10.2020 21:25

Dobrý den pane Kaher, kde si mužu koupit vaši roušku za pět korun? Není to bluf?

H Kahler
H Kahler
25.10.2020 15:53
Reply to  Dita

Omlouvám se, ale nechci si zde dělat prodejní portál. Bluf to není.

Jan
Jan
20.10.2020 10:32

Velký problém Jistoty je, že nemá koaliční potenciál. Je proti všem. Teď proti starostce a KDU, ale nemá se s kým spojit, když s Nezávislým uskupením nepůjde. A tak pořád dokola. Tam vadí ten, tam vadí ta. Proti tomu bojuju dnes… Jen nápad pro zamyšlení

Irena Sentenská
Irena Sentenská
20.10.2020 17:43
Reply to  Jan

Nejsme proti nikomu. Jsme proti nesmyslným opatřením, proti neuváženému jednání, proti rozhazování městských finančních prostředků a pod. Vše ostatní je předčasné.

H Kahler
H Kahler
20.10.2020 21:22
Reply to  Jan

Chtěl bych tě ujistit pane anonyme (nebo paní), že jsi úplně mimo, že Jistota problémy nemá, naopak problém s Jistotou má každý, kdo hrabe z obecního do vlastní kapsy, kdo když je u koryta, se nestará o občany, ale o sebe. Pevně věříme, že jednou budou tito lidé v menšině. Pak zde koaliční potenciál bude. Do té doby budeme v opozici.Taková je realita. Ale časy se mění, takže kdoví?

Linda
Linda
19.10.2020 8:53

Dobrý den, ráda bych věděla kdo rozhodl, kdy a kdo s tím souhlasí o ukončení kontaktního pracoviště Kravaře ohledně sociálních dávek. Toto je opravdu neslýchané. Co se zamýšlí s budovou a zda se zamysleli lidi co to mají na starost jaký je to problém pro občany ne jen Kravař. Děkuji Linda

Irena Sentenská
Irena Sentenská
19.10.2020 11:19
Reply to  Linda

Dobrý den,
předpokládám, že je to rozhodnutí Rady města, věřte, že bojujeme za zachování kontaktního místa. Dnes jsme odeslali dopis všem zastupitelům a vedení města ve kterém jsme požádali nápravu. Uvidíme, jaký bude výsledek.

Linda
Linda
19.10.2020 11:46

Děkuji za odpověď, pokud kontaktní místo zůstane v Kravařích jistě se uleví tisícům občanů,ne jen místním, kteří ho navštěvují. Budu doufat, že zůstane! S pozdravem, Linda.

Radek
Radek
17.10.2020 19:57

„Jistota se nestydím dělat něco pro lidi „. Ptám se tedy, co konkrétně jste tento nelehký rok vykonali pro občany ( nemyslím tím pro vás samotné a pro vaše rodinné příslušníky) . Zajímá mně zda a kolik jste našili a zdarma rozdali roušek,pomáhali jste v první i druhé vlně s nákupy starším spoluobčanům, šel někdo z Vás pomoci dobrovolničit do Covidem postiženého Domova důchodců v Kravařích ?ETC. Děkuji.Radek

Odpověď
Odpověď
19.10.2020 6:41
Reply to  Radek

Radku, tady bych se asi zastala paní Sentenské a pana Kahlera, vždyť oni jsou sami v rizikové skupině, kde by mohli dobrovolničnit, jak můžou pomáhat s nákupy? Vždyť v jejich věku se striktně doporučovalo, vyhýbat se lidem a zůstat doma. A dovolím si říct, že nevíme jestli mají jiné zdravotní problémy.Prosím Vás nehledejte problém v této oblasti.

Radek
Radek
19.10.2020 10:19
Reply to  Odpověď

Netušil jsem, že Jistota jsou pouze 2 lidé. Děkuji

Odpověď
Odpověď
19.10.2020 10:40
Reply to  Radek

Radku, na to, že podle Vašich slov je tato stránka jak špatná komedie, tak jste na ni nějak často. Já to u špatné komedie vypnu a už se nevracím. Doporučila bych Vám totéž.

Radek
Radek
19.10.2020 11:00
Reply to  Odpověď

Jinou reakci jsem ani nečekal.

H Kahler
H Kahler
20.10.2020 9:36
Reply to  Radek

Dobrý den, daroval jsem v dubnu domovu pro seniory Kravaře 100 chirurgických roušek, které jsem dovezl z Číny v době, kdy Hamáček vozil předražené roušky. Já je dodnes prodávám za 5 Kč kus. Větší množství jsem prodal i městu Krabvaře, takže jste možná u voleb dostal roušku, kterou jsem z Číny dovezl. Na svém soukromém FB propaguji od počátku epidemie názory odborníků ke covidu. Na můj popud bylo uzavřeno sportoviště v Olšinkách v době, kdy to nařizovala vláda a radnice se nestarala. Tolik ke kovidu. A dále apelujeme na paní starostku, aby se účastnila jednání s Buly arénou o odkupu… Číst vice »

Radek
Radek
20.10.2020 14:08
Reply to  H Kahler

Pane Kahlere, velice si cením Vaší aktivity a děkuji za zcela vyčerpávající odpověď, které jsem se od jakési Katky, Josefíny, Vilemíny nedočkal . S přáním pevného zdraví. Radek

Irena Sentenská
Irena Sentenská
20.10.2020 15:09
Reply to  H Kahler

Já ještě doplním mého kolegu. Já jsem roušky šila na svém šicím stroji doma a zdarma rozdávala nejen v Kravařích, po své práci ve svém volnu. Jen práci v domově nebudu zajišťovat, nemocná bych nebyla nikomu prospešná a mě je moje zdraví přednější. Jsem v rizikové skupině.
Nikde jsme to ani já, ani můj kolega, neprezentovali, ale považovali za svou morální povinnost.
A já se pro změnu zeptám, Radku, a co jste dělal Vy?

Radek
Radek
21.10.2020 12:08

Zdravím paní Sentenská. Děkuji za doplnění, samozřejmě jsem to nemyslel tak, aby člověk ohrozil své zdraví vzhledem k věku a zdravotnímu stavu. To v žádném případě. Otázka směřovala na Jistotu jakožto politický subjekt, který má motto jaké má. Přiznám se, opravdu nejsem zručná švadlenka ani odchodník , takže přítelkyni jsem u šití asi spíš překážel , ale pomáhal jsem jí s pracemi kolem šití roušek , co to šlo. Přispěl jsem na nákup látek na roušky a skoro sousedům- důchodcům, kteří se díky mediálnímu tlaku báli málem nadechnout zajišťoval nákupy a vyřizování na úřadech (pošta atd). Mohl bych udělat víc… Číst vice »

Irena Sentenská
Irena Sentenská
26.10.2020 8:28
Reply to  Radek

Děkuji za odpověď.

H Kahler
H Kahler
20.10.2020 9:37
Reply to  Radek

Neptám se co jste za ten půlrok udělal vy.

Irena Sentenská
Irena Sentenská
14.10.2020 12:09

Vážení naši čtenáři,
dnešní zastupitelstvo bylo přeloženo na 11.11.2020. Termín je zatím předběžný. Důvodem je povodňový stav.

Pavel
Pavel
13.10.2020 11:40

Kravaře nejhorší v ČR

H Kahler
H Kahler
13.10.2020 14:05
Reply to  Pavel

Žádnou paniku. Jistě to bude tím, že když onemocní celý domov pro seniory v Kravařích, tak to má větší dopad na počet nemocných přepočtený na 1000 obyvatel, než když onemocní stejný počet lidí v Ostravě.

Martin
Martin
14.10.2020 16:30
Reply to  Pavel

Samotné město Kravaře nejsou nejhorší v ČR. Jedná se o přírustek v obcích, které spadají do správního obvodu Kravaře, tj. Bolatice, Kobeřice, Třebom, Sudice, atd.

Johan
Johan
12.10.2020 10:35

Paní Sentenská, díky vám se to tu mění na bulvární plátek nejhrubšího zrna. Jenom drby, neověřené informace a náznaky a pomluvy. Poslední dva články jsou vrchol. A to, že jste odstranili možnost hodnotit vaše články jenom potvrzuje to co píšu výše. Bulvár každým coulem. Škoda, že už nepíše pan Kahler. Jeho články měly úroveň.

H Kahler
H Kahler
13.10.2020 14:00
Reply to  Johan

Dobrý den. Palce u našich článků vzbudily emoce. Jistě to bylo proto, že byla okurková sezóna. Přesto jsme se dohodli (Jistota), že palce u článků nebudeme obnovovat. Kdo nám chce dát lajk nebo se nám vysmát, může tak učinit na našem facebooku: https://www.facebook.com/JistotaKravare/. Tím považujeme diskusi v této věci za uzavřenou. Ještě chci připomenout, že Preambule této návštěvní knihy platí. Nesmažeme ani negativní příspěvky.

Alena
Alena
8.10.2020 21:50

Škoda že jsou pryč palce, za poslední článek bych Vám dala

Alena
Alena
8.10.2020 21:51
Reply to  Alena

palec nahoru

Kája
Kája
9.10.2020 7:46
Reply to  Alena

Tak za mě rozhodně palec dolu. A aspoň dva!

Herbert
Herbert
5.10.2020 9:45

Pořád nevím o čem to tu píšete. Jaké hodnocení článků? Až dneska se dívám a vyste smazali ty palce! No že se nestydíte!

mirka
mirka
29.9.2020 5:40

Tak jsem po delší době koukla na vaše stránky a ejhle, zmizela možnost hodnotit vaše články. To se tak bojíte negativních ohlasů? Jak chcete řídit město když nejste schopni unést tu nejmenší kritiku – mínus u vašeho článku?!

Velmi úsměvná mi teď přijde věta zde v knize návštěv „žádný příspěvek, byť i negativní, nesmažeme“ 😀

Máme očekávat, že pokud bude v návštěvní knize kritika, tak ji budete mazat? A nebo knihu rovnou zrušíte?

Irena Sentenská
Irena Sentenská
30.9.2020 5:38
Reply to  mirka

Dobré ráno paní Mirko,
Proč tak silná slova, když nevíte v čem je problém. Přestože z Vašeho článku čiší nesympatie
vůdčí nám, ráda Vám i ostatním odpovím. Program je občas aktualizován a po poslední aktualizaci vypadly ikonky s mínusovými a plusovými palci. S firmou jednáme.

mirka
mirka
30.9.2020 7:14

Paní Ireno, pracuji v oblasti IT, tak vím „jak to chodí“. Že je to technický výpadek mě samozřejmě napadlo hned minulý týden když hodnocení článků zmizelo. Dobře si všimněte, že jsem začala reagovat teprve až včera.
Můžete prozradit jakou že to máte firmu, která není schopna ani po týdnu vyřešit technický výpadek? To abychom se jí vyhnuli obloukem.

mirka
mirka
30.9.2020 7:27

A ještě, není to sympatiích k Vám. Předpokládám, že jako politik jste připravena v případě vítězství ve volbách řídit město. Proto má reakce na smazání hodnocení článků.

Pokud to je vážně technický problém (čemuž fakt nevěřím), omlouvám se, pokud se Vás to nějak dotklo.

A ještě malé rýpnutí – po tom co „technický problém“ vyřešíte, zůstanou hodnocení na svých původních hodnotách nebo pojedeme hezky od nuly? 😉

Martin
Martin
30.9.2020 9:36
Reply to  mirka

„pracuji v oblasti IT, tak vím „jak to chodí““ – podle této věty bych usoudil, Mirko, že IT oblast je spíše pro tebe „španělská vesnice“, a to hlavně v programování, protože, oprava, testování, příčina, update, zabere někdy více času, než se nakonec zdá. Ale programátoři a lidi z IT by toto měli standardně znát.
A podle tónu tvých příspěvků, je to jen jízlivé popichování nad „blbostma“.
Čus..

mirka
mirka
1.10.2020 7:02
Reply to  Martin

Proboha… o jakém programování to tu mluvíte? Podíval jste se na jakém systému tady ty stránky běží? Opravdu si myslíte, že tady ta parta nadšenců má finanční možnosti na to aby si zaplatili firmu, která jim naprogramuje redakční systém včetně všech komponent? Prosím, Jistoto, neberte tu „partu nadšenců“ nijak hanlivě. Nechci tím nikoho urazit. Jen si prostě myslím, že nemáte prostředky na to nechat si zhotovit profesionální redakční systém se vším všudy. Aby bylo jasno, celou dobu Vám fandím a jsem ráda za to co děláte. Dle mého názoru se díky Vám (a Vašemu webu) informovanost v Kravařích podstatně zvedla.… Číst vice »

Irena Sentenská
Irena Sentenská
30.9.2020 9:50
Reply to  mirka

Já, na rozdíl od Vás nejsem IT, tak Vám neodpovím. Bohužel odpovědí neznám.

Radek
Radek
2.10.2020 17:17
Reply to  mirka

…..maže se, upravuje k obrazu výhodnému a je to dětinské, hloupé a nedůstojné 🙂

Katka
Katka
12.10.2020 9:27
Reply to  Radek

Radku, doporučují, když je tato stránka hloupá a nedůstojná přestat jí sledovat…..a nebo je další možnost založit si webové stránky, které nebudou hloupé a nedůstojné.

Radek
Radek
16.10.2020 21:08
Reply to  Katka

Dřív jsem této straně fandil, teď je bohužel pouze špatná komedie.

Radek
Radek
16.10.2020 21:15
Reply to  Katka

I Vaše agogance mně přesvědčuje o tom, že tuto stranu již volit nebudu. Takovým přístupem si voliče neudržíte.

Katka
Katka
19.10.2020 6:45
Reply to  Radek

Radku, já si voliče nepotřebuji udržet, protože za žádnou stranu nekandidují. A koho budete volit nebo ne, je pouze Vaše rozhodnutí. Ale libí se mi, že tady pořad nakukujete a máte tendence se vyjadřovat.

Radek
Radek
19.10.2020 20:12
Reply to  Katka

Katko, Katko, Katko , v tom případě dělám pouze totéž co Vy 🙂 Nakukujete, vyjadřujete se a doporučujete. Jen nikdo a ani Vy jste mi nebyla schopna odpovědět na jednoduchou mnou výše uvedenou otázku.Místo normální odpovědi čím letos konkrétně Jistota pomohla občanům opět doporučení.Obrázek ať si o tom udělá veřejnost sama. Bez doporučení 🙂

Katka
Katka
20.10.2020 7:34
Reply to  Radek

Radku,jinou odpověď jsem neočekávala 🙂 🙂

Radek
Radek
30.10.2020 8:35
Reply to  Katka

Jak originální 😀

Katka
Katka
12.10.2020 9:34
Reply to  mirka

Mirko, Mirko, ale tyto webky neslouží k hodnocení článků, zda tam dá někdo palec nahoru nebo dolů. To byli stejně zkreslující informace a když jste z té IT oblasti , tak byste to mohla vědět…….Já, tady chodím pro informace, které nikde jiné strany neposkytnou a už vůbec ne úřad. Ale libí se mi debata o tom proč tady není hodnocení článků . Mirko, Mirko, ale tyto webky neslouží k hodnocení článků, zda tam dá někdo palec nahoru nebo dolů. To byli stejně zkreslující informace a když jste z té IT oblasti , tak byste mohla vědět…….Já, tady chodím pro informace,… Číst vice »

Last edited 2 let před by Katka
Pavel
Pavel
22.7.2020 13:37
H Kahler
H Kahler
29.7.2020 12:42
Reply to  Pavel

Dobrý den Pavle, je třeba se zeptat paní starostky. Snad vám odpoví. Mám v tom osobní zkušenost. V době nouzového stavu jsem se jí mailem zeptal, jak jsou v našem městě kontrolována protipandemická opatření. A bylo mi přiděleno číslo jednací (MUKR) a odpověď přišla „bleskově“ za třicet dnů. Byla na celou stránku. Samá vata a mlha. Tak hodně stěstí.

Gerhard
Gerhard
22.7.2020 8:52

Všimli jste si, ze místo Odpustu budou letos Kutské slavnosti? Sice o tyden driv, ale organizátora pro jistotu na stránkách města úředníci neuvedli.

Pavel
Pavel
22.7.2020 13:43
Reply to  Gerhard

Bylo to i loni

Irena Sentenská
Irena Sentenská
30.7.2020 10:26
Reply to  Gerhard

Dobrý den, vypadá to, že organizátoři jsou tři. Město Kravaře, farnost Kravaře a myslivci v Koutech. Vzhledem k tomu, že se nikde nic neprezentuje, je to odhad.

Zorro
Zorro
2.7.2020 15:50

Zorro

Děkuji,otázka na zahřátí,vrátili již bývalí místostarostové co jim nepatří,anebo dál ignorují justici?

Irena Sentenská
3.7.2020 6:04
Reply to  Zorro

Dobrý den,
pokud vím, bývalí místostarostové dosud odměny nevrátili a ani se k tomu nechystaji. Je to oficiální ignorování justice ze strany města, které tuto pohledávku nezařadilo do svého účetnictví.

Zorro
Zorro
23.6.2020 10:04

Pane Kahler,nemlčíte již příliš dlouho?Problémy narůstají.

H Kahler
H Kahler
1.7.2020 14:38
Reply to  Zorro

Máte pravdu, myslím že je etické vrátit se už denním problémům.

H Kahler
H Kahler
1.7.2020 14:39
Reply to  Zorro

Máte pravdu, myslím že je etické vrátit se už k denním problémům.

H Kahler
H Kahler
19.4.2020 19:06

Dobrý den všem, kteří nás navštěvují na této stránce.
Rozhodli jsme se úmyslně odmlčet a nekritizovat veřejně koalici po dobu nouzového stavu. Nyní jde o vyšší hodnoty než je politika. Tak buďme všichni zdrávi.

H Kahler
H Kahler
25.3.2020 18:57

Složení kravařské bezpečnostní rady a krizového štábu:
Složení BR ORP Kravaře:
Mgr. Monika Brzesková
Martin Schwarz
Mgr. Lukáš Volný
Michal Hlaváč
plk. Ing. Kamil Pastuszek
npor. Bc. Milan Bárta
Vítězslav Koneczný

Složení KŠ ORP Kravaře:
Členové BR ORP Kravaře
Ing. Walter Kocián
Ing. Ivo Lasák
Ing. Marcel Hahn
Jan Čekala
Regina Peterková
Ing. Hana Wranová
por. Ing. Roman Holubec
David Janta
Jitka Holeschová
Ing. Hana Kapinosová
Daniel Wawrzinek
Petr Moravec
Lukáš Návrat

Irena Sentenská
Irena Sentenská
19.3.2020 18:13

Vážení přátelé, voliči, čtenáři, Před nějakým časem jsme tady uvedli, že rádi zadpovíme všechny Vaše dotazy a naše heslo „Jistota se nestydí dělat něco pro lidi“ stále platí. Přesto musím uvést, že toto všechno jsme ochotni realizovat až v případě, že Vy sami se odpovědi nebo řešení nedočkáte. Pak se mnohdy ptáme stejně jako Vy. Myslím, že pracovníci úřadu popř. kdokoliv z vedení Vám v rámci možností, vždy odpoví. Takže z logiky věci tedy vyplývá, že v krizovém štábu určitě bude někdo z vedení města a jejich telefony jsou uvedeny na stránkách města. Pane Josefine, nebojte se tedy a zkuste… Číst vice »

Johan
Johan
27.3.2020 10:19

No tak tady jste se ukázala jak se nestydíte dělat pro lidi. Ještě, že máme pana Kahlera.

Irena Sentenská
Irena Sentenská
16.3.2020 16:09

Dobrý den pane René,

Musím napravit mé vyjádření. Dne 13.3.2020 jsme všichni zastupitelé byli informováni o krizovém štábu v Kravařích, který od 12.3.2020 funguje 24hod. denně do odvolání. Vzhledem k tomu, že mě tento email spadl do spamu, informovala jsem Vás špatně, za což se všem i Vám omlouvám.

Josefin
Josefin
18.3.2020 17:14

Dobrý den, kdo je členem krizového štábu a jaký je na ně mobil? Na stránkách města se to bohužel nedá zjistit. Děkuji

René
René
14.3.2020 16:10

Dobrý den
zajímalo by mě, zda zasedá krizový štáb Kravař a řeší situaci okolo koronaviru. Jak je možné, že poštovní doručovatelka neví, kdo je v Kravařích v karanténě? Po donášce pošty asi po minutě se zeptala, zda nejsme v karanténě!
Zajímalo by mě také, zda někdo občany v karanténě kontroluje, zda ji dodržují.

Irena Sentenská
Irena Sentenská
15.3.2020 16:36
Reply to  René

Dobrý den pane René,
Zda zasedá v Kravařích krizový štáb je dotaz na paní starostku, zastupitelé o této skutečnosti nejsou informováni, přesto nás paní starostka o všech vládních rozhodnutích informuje. Stejně tak Vám neodpovíme, proč nejsou doručovatelky informovány o karanténě občanů Kravař. Zkuste tuto informaci zjistit na poště a dejte na našich stránkách vědět i ostatním občanům.

Irena Sentenská
Irena Sentenská
16.3.2020 16:06

Dobrý den pane René,
Musím napravit mé vyjádření. Dne 13.3.2020 jsme všichni zastupitelé byli informováni o krizovém štábu v Kravařích, který od 12.3.2020funguje 24hod. denně do odvolání. Vzhledem k tomu, že mě tento email spadl do spamu, informovala jsem Vás špatně, za což se všem omlouvám.

Rosťa 2
Rosťa 2
2.3.2020 11:32

ad článek „Dozrál čas na obecní referendum“. Myslím si, že cena 30 mil.Kč neodpovídá aktuálnímu stavu, kde jak je vidět, jejiž nutno opětovně investovat do obnovy. Odkupní cenu bych si představoval někde okolo 20-22 mil.Kč. A jak Buly Aréna uvádí, případné uzavření, tak i pro ni je tento neziskový aquapark rovněž důležitý z hlediska sportovního a relaxačního centra pro ubytované hosty v Buly hotelu. Takže až tak bezvýznamný areál pro ni toto rozhodně není. Uzavřením by byla snížena kvalita tohoto celého sportovního komplexu. Proto návrh na kompromis ohledně ceny. Co se týče referenda, rozhodně by toto mohlo být zajímavé, jak… Číst vice »

občan
občan
2.3.2020 11:41
Reply to  Rosťa 2

Nemyslím si, že by referendum bylo nutné. Pokud ve vedení města sedí alespoň trošičku rozumní lidé, počkají na rozhodnutí soudu. V současné době jde Hadamczikovi o to, aby z prodeje získal co nejvíce, protože jestli město skutečně podalo žalobu na vypořádání spoluvlastnictví, soud přikáže úhradu tržní hodnoty dle znaleckého posudku, která dle dostupných informací byla stanovena na cca 16 mil. Kč.

pepa
pepa
2.3.2020 17:00
Reply to  občan

Trošičku rozumní lidé?? Myslíte ti lidé, kteří prosadili výstavbu nového přechodu se semaforem (čirou náhodou) před domem paní starostky? Zajisté byli tak rozumní, že si nechali vypracovat studii, ze které vyplynulo, že tímto novým přechodem projde denně mnohem víc lidí než přechodem u Gospoše a tudíž si zaslouží ochranu semaforem. Tady rozum zůstává stát!!! A s aquaparkem to odhaduji podobně (jako s tím rozumem). Budou chtít už mít klid, tak si schválí, že zaplatí Hadamczikovi 30 mega, slíbí mu i ty dotace na další 4 roky a budou se plácat po ramenou, jak jsou dobří a hlavně rozumní. Chce se… Číst vice »

občan
občan
2.3.2020 21:08
Reply to  pepa

Dobře, napíšu to tedy jinak… Snad ve vedení města není nikdo tak hloupý, že uveřejní hodnotu stanovenou znaleckým posudkem a pak schválí odkup za dvojnásobek (navíc když aktuálně uzavření akvaparku nehrozí). To by pak bylo nehospodárné nakládání s veřejnými prostředky a s tím související trestní odpovědnost (i kdyby lidé v referendu odhlasovali cokoliv).

Irena Sentenská
21.2.2020 14:24

Dobrý den,
Dnes jsem obdržela dotaz od jednoho občana, který se dotazoval, jak to nyní vypadá s vyplacenými odměnami. Takže jen pro informaci uvádím, že paní starostka vrátila 100.000 Kč a jsou už na účtu města, ostatním Rada města zaslala výzvu s lhůtou splatnosti do 29.2.2020.

Jolana
Jolana
18.2.2020 19:57

Paní Ireno, pane Herberte, mohli byste se na zítřejším zastupitelstvu prosím zeptat, až se „zrevitalizuje“ park a pokud se nasadí nové stromy, kdo se bude o ně starat? Na Mezivodkách se nasadilo za přítomnosti kamer 11 stromků a kolik jich tam je teď? Téměř všechny uschly. Stromky se nezalévaly. Zůstal jeden. Ve Velkých Hošticích se nasadilo stromů 111!
Druhý dotaz, jestli byste prosím mohli vznést. Všude, kde dostanou v okolí stavební parcelu, musí do pěti let zkolaudovat barák, jen prý v Kravařích ne,proč? Je to opravdu tak? Děkuji, že se ptáte

H Kahler
H Kahler
19.2.2020 13:41
Reply to  Jolana

Dobrý den, paní Jolano,
předpokládám, že dnes bude na zastupitelstvu rušno a dotaz na stromy by zapadl. Na Mezivodky se zajdu podívat, zjistím kolik stromů přežilo a pak se zeptám, jak je to s údržbou zeleně v Kravařích. Řekněme do konce příštího týdne. Informaci podám na těchto stránkách.
Druhý dotaz doporučuji adresovat přímo na stavební úřad. Musí vám odpovědět. A teprve, pokud byste neuspěla, zeptáme se oficiální cestou. Souhlasíte? A nezapomeňte nás informovat.

H Kahler
H Kahler
7.3.2020 22:05
Reply to  Jolana

Dobrý večer, paní Jolano,
podle našeho člena, specialisty na přírodu, žije ze všech zasazených stromů snad jen jeden. Zeptám se na úřadě, kdo byl zodpovědný za zálivku, protože bez ní stromy nemohly přežít. Co se týče výstavby, tak na parcely, které se dražily se taková podmínka kolaudace do určitého data nesmí dávat. A co vy? Zjistila jste něco?

Občan3
Občan3
3.1.2020 11:05

Dobry den. Nevite jak to vypada s pripadnym odkupem aquaparku? Zdali to bude 16 mil nebo tech 30 mil? Prijde mi to jako velice smutne kdyz clovek prodava podival z dotaci za takovou sumu. DOstava dotace od města, a přitom ze svych penez kupuje U Bileho Konicka, 17.1.2018 nabyl tu nemovitost.

Irena Sentenská
Irena Sentenská
3.1.2020 21:17
Reply to  Občan3

Dobrý večer,
Byli jsme informováni, že částka 30. mil. Kč nebyla akceptována. K prodeji proto asi tak hned nedojde.

Zorro
Zorro
5.1.2020 8:35

Co s tím udělá nově budovaný aquapark v Opavě ?

Irena Sentenská
Irena Sentenská
5.1.2020 20:58
Reply to  Zorro

To ukáže čas.

Dvořisko
Dvořisko
11.12.2019 9:00

Dobrý den,
chtěla bych se poptat ohledně možných semaforu na Dvořisku, zda je nějaká výstavba naplánovaná? Nevím jestli si Město uvědomuje, ale na Dvořisku je pouze jeden přechod pro chodce a provoz je čím dál tím větší, auta jezdí jak hovada a další přechod je, až u obchodu Stošek.Hodně děti chodí taky na autobus na konci Dvořiska, kde opět není ani přechod naznačený ….je možné tuto situaci pořešit na zastupitelstvu ? Jistoto, můžeme Vás poprosit se o tom informovat? A popř.pokud je to v planu, tak v jakém časovém horizontů?

Děkuji

Ilona Uhliarová (Jistota a taky z Dvořiska)
Ilona Uhliarová (Jistota a taky z Dvořiska)
11.12.2019 12:37
Reply to  Dvořisko

Dobrý den, několikrát jsem se na tento problém ptala na zasedáních zastupitelstva, protože moc dobře vím, jaký je tam provoz. Ptala jsem se i na možnost umístění semaforu. Bylo mi řečeno, že se plánuje výstavba obchvatu a to někde za bunkrem. V tomto místě bude prý kruhový objezd a před vjezdem do Dvořiska tzv. ostrůvek, který by měl auta zbrzdit. Kdy je toto v plánu, mi ale nebylo upřesněno. Budu se na to ptát průběžně na zasedáních zastupitelstva.
Pěkný den.

Taky z Dvořiska
Taky z Dvořiska
11.12.2019 19:45

Z dobrého zdroje vím, že se řeší studie pro obchvat Štítiny, který má končit u bunkru, obchvat Kravař je řešen jen v rámci této studie pro případné budoucí napojení a v následujících 10 letech nespatří světlo světa…objednatelem studie jsou Nové Sedlice

Irena Sentenská
Irena Sentenská
11.12.2019 19:49

Myslím, že by stačil i normální přechod alespoň k autobusovým zastávkám na Dvořisku a zpomalování systém při vjezdu na Dvořisko od Štítiny. Budeme se ptát.

Dvořisko
Dvořisko
12.12.2019 7:15
Reply to  Dvořisko

Obchvat nevyřeší provoz, který je větší. Co z toho, že bude ( v nedohlednu ) nějaký obchvat, když neumíte přejít cestu. Takže až se něco stane, tak se možná bude i konat……
Jinak děkuji za iniciativu p. Uhliarová, škoda, že ta iniciativa není přímo z Města. Nejlepší varianta by byla: semafor u křižovatky a osvětlený přechod u autobusové zastávky na konci Dvořiska. Jde někde zjistit náklady na tuto výstavbu? Že bychom mohli udělat veřejnou sbírku …..

Irena Sentenská
Irena Sentenská
12.12.2019 13:00
Reply to  Dvořisko

Dle mého zjištění se náklady na semafor pro běžný přechod pohybují okolo milionu korun.

Josefin
Josefin
7.12.2019 12:46

Zvednout poplatek z 550 na 650 je pěkný podraz na místní lidi. Když to srovnám s Opavou, tak tam sice letos uvažují O 660 Kč na osobu, ale město několik stovek každému doplácí a mladí do 18 let neplatí vůbec. Zato kravařský úředník je bdělý. Matka ještě není s miminkem z porodnice doma a už má ve schránce složnku za odpad. Slíbili jste zveřejnit, jak kdo hlasoval při odměnách, rádi bychom věděli jak kdo hlasoval i pro odpady. Děkuji

H Kahler
H Kahler
8.12.2019 11:39
Reply to  Josefin

Hlasování zveřejním i s dalšími podrobnostmi až bude k dispozici příští týden.

Rosťa 2
Rosťa 2
9.12.2019 8:12
Reply to  Josefin

Ideální je srovnávat s okolím. Třeba s Bolaticemi, kde zdražili již v tomto roce o 100 Kč na osobu. Svoz odpadu je po celý rok jednou za 14 dnů a bioodpad, tj. i trávu, si bolatičáci vozí na sběrné místo. Takže si musí koupit vozík, nebo ten zatuchlý smrad z trávy si dát do kufru auta, pokud se vám vejde a ekologicky si zajet autem na sběrné místo. A pokud nechcete mít smrad, tak člověk musí pouze v sobotu posekat a hned to odvézt a hlavně spoléhat, že počasí zrovna vyjde. Jinak máte smůlu. A cenově je to pro běžného… Číst vice »

H Kahler
H Kahler
7.12.2019 10:24

Zdravím všechny zvědavé občany. Máme novou knihu návštěv, která v nejbližší budoucnosti ještě podstoupí kosmetické úpravy. Konečná podoba vzejde z diskuze členů Jistoty s webmastrem. Za sebe chci sdělit, že pokud bude do budoucna někdo chtít znát mé oficiální stanovisko, tak ať se na mne obrátí prostřednictvím tlačítka „kontakt“ na úvodní straně. V této knize se budu přihlašovat neoficiálně pod nickem “ H Kahler“. Případnou změnu nicku ohlásím.

Zvědavý občan
Zvědavý občan
6.12.2019 14:21

No, články ze zastupitelstev čtu pravidelně, ale tentokrát jste nějak zapomněli zmínit zdražení popelnic. To je proto, aby město mělo na odkoupení aquaparku?

Jindra
Jindra
6.12.2019 16:40

Prý je to kvůli sběrnému dvoru. Provoz je prý drahý. Tak to někdo říkal na onlajnu.

Irena Sentenská
8.12.2019 9:03

Ano, zapomněla jsem, za což se dodatečně omlouvám. Navýšení ceny nemá nic společného s Aquaparkem. Byly předloženy částky, které už město za odvoz zaplatilo. Současná cena za 1 popelnici je cca 1100 Kč, část dotuje město, zbytek platí občan. Možná by to chtělo vyměnit sběrnou firmu.

Irena Sentenská
2.12.2019 8:36

Vážení naši čtenáři, pokud budete přispívat do této knihy návštěv, můžete si pod diskuzi v právo vybrat, zda chcete mít příspěvek zařazen dole jako nejstarší nebo nahoře jako nejnovější.
Pěkný den.

Irena Sentenská
27.11.2019 13:43

Dobrý den,
Přestože níže avizuji, že nebudeme více psát o projednávání možných variant řešení Aquaparku, rozhodl se kolega Ing. Herbert Kahler, že uvede, jak to s Aquaparkem vidí a jak bude hlasovat. Článek vyjadřuje jeho názor, který je totožný s tímto mým.

Jindra
Jindra
28.11.2019 8:39

Vstoupit do diskuze…

Jindra
Jindra
28.11.2019 8:40

tak co jste vyřídili?

Irena Sentenská
28.11.2019 22:24
Reply to  Jindra

Dobrý večer,
Článek že zastupitelstva už má pan Marek Dehner. Určitě bude co nevidět na našich stránkách. Prosím o strpení. Děkuji.

Zorro
Zorro
1.12.2019 14:28

Proč nejde zveřejnit,když už je tři dny připraven!

Irena Sentenská
1.12.2019 14:44
Reply to  Zorro

Pane Zoro, článek o jednání ze zastupitelstva už je od čtvrtku na našich stránkách zveřejněn.

Zorro
Zorro
2.12.2019 8:07

Kde je zveřejněn_

Irena Sentenská
Irena Sentenská
2.12.2019 8:27
Reply to  Zorro

Je zveřejněn na hlavní stránce pod názvem Náročná diskuze.

Karel
Karel
24.11.2019 16:48

Paní Sentenská, máte jako zastupitelka už nějaké informace ohledně mimořádného zastupitelstva, co se týče aquaparku?

Irena
Irena
24.11.2019 21:50
Reply to  Karel

Co se týče Aquaparku, tak mimořádné zastupitelstvo jej skutečně bude řešit. V materiálu jsou doloženy 3varianty, ale promiňte, nemohu dopředu předvídat a mluvit o variantách, které jsou teprve předmětem jednání. Předpokládám, že vysílání bude opět v režimu online a Vy i všichni ostatní se v klidu ze svého domova na něj můžete podívat.

Karel
Karel
25.11.2019 17:43
Reply to  Irena

Děkuji. Tuhle odpověď mám brát jako oficiální od jistoty? Irena – to je jako paní Sentenská?

ReK
ReK
25.11.2019 17:58
Reply to  Karel

A kdo jiný asi by měl takové informace a podepisoval se „Irena“?

Karel
Karel
25.11.2019 18:14
Reply to  ReK

No já nevím. Píšou, že pokud nebudou podepsaní s fotkou, tak to není jejich. Proto se ptám.

Irena
Irena
25.11.2019 18:15
Reply to  Karel

Třeba teď píšu jako Irena a přesto jsem Karel 😉

ReK
ReK
25.11.2019 18:29
Reply to  Irena

Aha. To mně nenapadlo. Paní Irena se vždy podepisovala jako Irena. Až teprve teď čtu, že pokud nebude mít fotku tak to není člen jistoty.

Irena Sentenská
25.11.2019 22:42
Reply to  ReK

Dobrý večer, je dobře, že to takhle hlídáte, ale psala jsem to skutečně já, Irena Sentenská. Problém byl v tom, že jsem založila návod k trošku složitém systému přihlášení pro nás, členy Jistoty. Snad se to už teď povede.

Karel
Karel
26.11.2019 7:51

Děkuji za vysvětlení paní Sentenská a přeji mnoho zdaru při vyjednávání o aquaparku.

Zorro
Zorro
26.11.2019 12:57
Reply to  Karel

Zorro

Jolana
Jolana
20.11.2019 9:15

Pěkný den,bude zase zastupitelstvo dne 27.11.2019 vysíláno online?

Irena
Irena
20.11.2019 12:33
Reply to  Jolana

Dobrý den, předpokládám, že již každé zastupitelstvo bude vysíláno online.